Wednesday, September 19, 2012

Hari Ini

19.09.2012

Sepanjang karier aku sebelum ini, aku belum pernah terasa tak nak buat kerja, tetapi kenapa aku hari ini menjadi yang tak normal, yang luar dari biasa, aku BERBLOG semasa bekerja!!! (jangan tiru aksi ini di tempat kerja anda)

Aku sayangkan kerjaya aku sekarang. Tapi aku tak tahu kenapa aku hari ini menjadi insan lain yang sedang melihat komputer riba. Sudah selesai muhasabah diri juga masih tak mujarab. Arrggghhh........

Biarlah sikap ini dan jiwa kacau ini hanya setakat HARI INI...

No comments:

Post a Comment

KemBAra katA-Kata


Hari berganti hari...aku masih di sini,menanti suatu yang pasti...mengusung memori indah,menganjak usia ditelan masa, menjadikan sakit itu ketawa,menghias hati dengan Alhamdulillah-Allahuakhbar-Subahanallah-Lailahailallah...