Thursday, September 8, 2011

HOUSE OF GIFTS AND COLLECTION



 SIOK MAKSIMAS RAYA

Sehari sebelum raya,huhu dapat kasut nih dari abang aku...siok giler.Cantik yg amat bagi aku..bagi aku lah...tak tau la bagi yang lain melihatnya.hihihi...mujur ada akak ipar yang pandai pilih.hihi 


 BALIK KAMPUNG OOO..BALIK KAMPUNG

Ha...yang hak ni special case sket...hhihi yerla..hadiah dari adik buat kakaknya.sepatutnya kakak la bagi hadiah.huhu cantik bag ni...dan aku suka sangat2...Terima kasih kerana ingat nak beli bagi akak.huhu 

*Bergaya lah kak limah oooiiiiii........huhuhu


 Waaawawawangggggiiiiiii.....SAPA YANG PKAI NI!

Ini pon dari adik aku...huhuu i liiiikkkkeeeee....huhu aku yang minta nak...hihihi...........


BERAPA KOTAK KASUT DAH NI HA, KAK OOOIIII.....???

Hihihi....ntahlah kenapa aku ni nak sangat beli kasut..padahal berkotak2 dah ada....ibaratnya sapa tengok rumah aku....mesti ingat ramai kot yang menyewa.hahaha ngeeee....sowi lah mak...akak memang tak buleh tengok kasut,gatai tangan.hihi

No comments:

Post a Comment

KemBAra katA-Kata


Hari berganti hari...aku masih di sini,menanti suatu yang pasti...mengusung memori indah,menganjak usia ditelan masa, menjadikan sakit itu ketawa,menghias hati dengan Alhamdulillah-Allahuakhbar-Subahanallah-Lailahailallah...